Pašmíny patří mezi nejoblíbenější

 dárky. Luxusní pašmína vás nadchne

Doručovací podmínky

Vyřízení objednávky

Objednávky jsou vyřizovány nejpozději do 48 hodin, , objednávka je zaevidována, zpracována

  • v případě, že není objednávka kompletní (např. nejsou zadány veškeré potřebné informace o produktu, doručovací adrese atd.) budete vyzvání e-mailem k jejímu doplnění
  • v případě, že není objednávka kompletní, např. není momentálně k dispozici vámi zvolený druh zboží, budete o tomto stavu informováni e-mailem, s návrhem řešení.
  • objednávka je kompletní a předána do expedičního centra naší společnosti, doba dodání je v rozmezí max. 7-14dnů od kompletnosti objednávky, kde je zboží řádně zabaleno (do protinárazových bublinkových obálek, případně ochranných folií), v případě, že se jedná o zboží podléhající tzv. "křehkosti" je toto na balíku uvedeno a přepravce na danou skutečnost upozorněn
  • průběh expedicí: 2x týdně (út, pá - jsou zásilky předávány přepravci), doručení probíhá zpravidla do 48hodin
  • o průběhu vyřizování vaší objednávky jste plně informování ve vašem zákaznickém účtu

Kompletní objednávka je v okamžiku, kdy je připsána částka na účet, v případě zaslání na dobírku ihned po obdržení veškerých potřebných informací.

 

Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat, velmi rádi vám sdělíme stav vaší objednávky po telefonu nebo e-mailem. Prosíme vždy uvádějte jako identifikaci vaše číslo objednávky, urychlíte tím proces vyhledání právě vaší objednávky a sdělení veškerých doplňujících informací k objednávce.
 

Poštovné a balné

Výše poštovného

Poštovné a balné jednotné pro jakékoliv množství ve výši 100,-Kč při platbě předem na účet.

Dobírkové poštovné je navýšeno o dobírečné ve výši 50,-Kč (celkem tedy 150,-Kč - platíte při převzetí zásilky na poště)

 
 
DŮLEŽITÉ INFORMACE:
Při převzetí zásilky od přepravce vždy zkontrolujte, zda-li není zásilka poškozena, v tomto případě je nutné sepsat reklamační protokol přímo u přepravce. Pokud toto neučiníte, v případě poškození zásilky není možné již reklamovat. Zodpovědnost za přepravu je na straně přepravce, je tedy vždy nutné zásilku zkontrolovat při převzetí.
 

Reklamace

Zasílání zásilek k případné reklamaci

Kompletní zboží, které případně zasíláte k reklamaci řádně zabalte, do zásilky vždy vložte stručnou zprávu o závadě a navrhovaném řešení. Nejlépe je vždy uvést číslo objednávky, tím se urychlý proces vyřízení reklamace. Reklamační řád se řídí platnými podmínkami české legislativy.
 
Doručovací adresa:
SELEKTO - SHOP
reklamační oddělení
Čs. armády 951/21
160 00   Praha 6
 

V případě jakýchkoliv dotazů, námitek či připomínek se na nás neváhejte kdykoliv obrátit. Vyškolený personál je pro vás k dispozici každý pracovní den od 10-18hod


Košík  

Žádné produkty

Dopravné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Check out

Vyhledat